چگونه به انجام اگر شما فشار خون بالا کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به انجام اگر شما فشار خون بالا کلیهچگونه به انجام اگر شما فشار خون بالا کلیه

فشار خون بالا کلیه فشار خون ثانویه است، عمدتا به دلیل بیماری و ضایعات پارانشیم کلیه از شریان کلیوی، به طوری که باعث افزایش فشار خون است. فشار خون بالا، آسیب کلیوی را افزایش می دهد، به بدتر شدن هر یک از دیگر کمک، اگر درمان نشود، بیمار تواند تهدید کننده زندگی. بنابراین اگر شما فشار خون بالا کلیه، چگونه می توانم؟

آسیب بزرگ در فشار خون بالا کلیه است، بنابراین باید به سرعت درمان می شود. اما فشار پایین تر می توانید اثر درمانی خوبی می کنید زمانی که فشار پایین تر، توجه به حفاظت از عملکرد کلیه است.

اجتناب از استفاده از چند دارو که سمیت کلیوی، برخی از تلاش برای برای کاهش یا مهار آزادی از رنین-آنژیوتانسین تبدیل آماده سازی آنزیم، و می تواند به بهبود گردش خون کلیوی، کاهش میزان مواد مخدر. برای درمان فشار خون بالا کلیه زیر است:

1. درمان طب غربی.

طب غربی معمولا استفاده از دیورتیک ها، گشاد کننده عروق، مهارکننده های ACE، روش CCBS، و یا پاک کردن خون برای درمان فشار خون بالا. دیورتیک یکی از داروهای ضد فشار خون موثر ترین، اما اگر آسیب شدید به کلیه ها وجود دارد، این داروها باید با احتیاط استفاده می شود. گشاد کننده های عروقی به طور عمده توسط گسترش عروق خونی برای کاهش فشار خون به دیواره عروق، بنابراین کاهش فشار خون.

مهار کننده های ACE عملکرد حفاظت از کلیه ها، این می تواند روند صدمه به کلیه ها به تاخیر بیاندازد. تحت شرایط عادی، کراتینین 256 umol / L یا کمتر، خطر استفاده کنید.

2. طب چینی.

در حال حاضر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در درمان فشار خون بالا کلیه، تأثیر چشمگیری درمانی، Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی، مواد فعال دارویی موثر طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی نفوذ رسیده، تخریب از مواد مضر، اتساع عروق خونی، ساخت خون هموار، تقویت سلولهای ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب و افزایش ایمنی ایمنی، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.

در این روش درمانی می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن، اساسا درمان نشانه ای از فشار خون بالا. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: طب چینی,فشار خون بالا کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815